Post by aremrodesys on Feb 12, 2022 2:15:41 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ DINO HUNTER: DEADLY SHORES IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ DINO HUNTER: DEADLY SHORES 2022 version ▞▞▞
Älskar det här spelet. Har spelat i 5 år var bara tvungen att starta om eftersom jag fick en ny enhet. Fortfarande lika bra som jag lämnade det.
DINO HUNTER: DEADLY SHORES Action aaev
Ganska bra spel. Det har det vanliga för ett gratisspel men det är ett gratisspel. Jag kommer så småningom att spendera lite pengar på det här spelet. Det förtjänar det.
👍😊👍
Jätte kul
Älskar spelet. Det stora problemet är att spelet fortsätter att ge dig pengar! De hävdar att spelet är gratis. Men när du behöver uppgradera dina vapen vill de ha pengar! Vilken knas!!! Förstör spelet.
Spelet bad mig om "hantera kontakter" och först och främst är det en röd flagga omedelbart för det andra, spelet är inte ens så bra, och även när ett spel ber om dina kontakter eller något liknande, avinstallera det omedelbart
Nej
Vänligen lägg till stöd för kontroller som ett alternativ eftersom vissa människor har små skärmar och stora fingrar förutom kontrollproblem bra spel
Riktigt bra spel. har lockats till det i flera veckor. och det kommer ännu inte att bli år. ser fram emot en del 2!
Jag gillade verkligen spelet så mycket. Jag försöker alltid se det när energibaren laddas upp för fullt. Det är verkligen tidskrävande. Det tar mer än 6 timmar för tråkigt. Om laddningen skulle ta mycket mindre, cirka 50 %, kommer jag att ge det 5 stjärnor. ANNAT ÄN jag gillar verkligen spelet. Vapnen är exakt exotiska inklusive krypskyttegevären. Grafiken är väldigt fantastisk och dinosaurier ser väldigt läskiga ut som en riktig dinosaurie från juravärlden. spelet ger också kort kunskap om dino
Det här spelet är mycket inte underhållande, med fullt av skit och skräp som till synes ökade nivåerna av negativt adrenalin vid varje tur tills du känner dig så hopplöst förstummad som bara en 1-stjärnig spelare kan ge!! SÅ, VAD VÄNTAR NI PÅ.. KOM GÄRNA, GE DET INTE ETT FÖRSÖK!
Man kan inte gå långt utan att behöva köpa en sak, nej tack, tråkigt också för jag gillade det
Bra spel. Har du några problem, varför dyker det upp en vapenuppgradering under spelandet? Varför finns det tider när din valuta inte visas när du är i lobbyn?
Utestående! Det här spelet är mycket mer än vad jag förväntade mig. Grafiken är fenomenal och landskapet är vackert! Jag älskade absolut det utarbetade urvalet av vapen, kill-shot-repriserna, till och med informationskoden är ett ganska coolt tillägg, och om du är villig att spela så är det möjligt att tjäna tillräckligt för att faktiskt köpa suff utan att göra in-app köp. Inga irriterande annonser om du inte behöver energi eller vill ha lite gratis guld. Ge det ett försök
Det är ett väldigt bra spel
Inte dåligt. Står mest på ett ställe och skjuter dinos. Gratis det är roligt nog. De trycker inte ner annonser i halsen på dig vilket är trevligt
Dinosaurier är alltid svåra i regioner
Jag skulle betygsätta spelet mer om jag inte blev dödad direkt när jag bara tryckte på skjutknappen medan rovdjuren attackerar mig i slow motion.
Väldigt roligt spel som jag tycker om att spela. Jag rekommenderar det verkligen!! Men du borde få lättare att få exotiska vapen. Med en speciell typ av spelpengar eller genom att betala massor av dollar.
Kontroller är långsamma kostar att spela nej spelet är och har dåliga kontroller
DINO HUNTER: DEADLY SHORES Acción gtr
Jag spelade spelet ett tag, jag insåg senare att jag inte fick någon livspåfyllning så jag var tvungen att köpa liv med mina guldtackor tills jag fick slut på guld. Jag hoppas verkligen att det här problemet är löst eftersom det här är andra gången jag installerar det här spelet
För alla som undrar om de kommer att lösa problemen i det här spelet, de kommer inte att göra det, jag kommer in i den här recensionen ett år försenat men jag har mailat devopers förut och de svarade, men tog mig inte på allvar och ryckte på axlarna på allt jag uttryckte. , föreslår att jag betalar, de bryr sig inte om din upplevelse bara dina pengar
Jag fick hela tiden en glitch som gjorde att jag förlorade allt mitt guld, även när jag gjorde om mitt spel.
Jag älskar det här spelet, grafiken är fantastisk och jag älskar att se alla olika dinos och färger
Det har nästan gått ett år det här spelet har inte uppdaterats ännu, jag brukade spela när det var kul, jag var ganska trött på spelet, jag startar om mina framsteg tillbaka till reqion 1, och spelet är fortfarande detsamma utan ändringar Energy bar är fortfarande samma gamla 10 energi, p2w bara för att få exotiska vapen, samma gamla dödliga stränder, ju mer du går genom regionen desto svårare blir det, jag hörde att f2p bara kan nå upp till region 12-14, det är inte lätt och utvecklingen är också för långsam
Den fyller inte automatiskt på energin
Det är coolt men varför vänder den tillbaka automatiskt när jag inte trycker på bakåtknappen?
Skulle verkligen vilja veta varför killarna på pivotal känner att de behöver tillstånd för att ringa och hantera samtal och komma åt mina kontakter innan de låter dig spela spelet? Vilken relevans har det för spelet eller dess lagring?
Det är ett bra spel men problemet är när energin slutar att det inte kommer att fyllas på på en timme kommer det att fyllas när det stiger
Asbra spel
Jag gillar det här spelet. Men varför i hela världen finns det inte ett ägt vapenalternativ så att jag kan gå igenom mina vapen och uppgradera dem när jag vill eller vill? Jag spelar ett evenemang där jag helt klart måste höja mitt vapen för att besegra nivån, men jag kan inte uppgradera förrän spelet tillåter mig att göra det. Så under tiden slösar jag energi på att spela om samma nivå tills spelet äntligen ger mig möjlighet att uppgradera. Det här suger!!!
DINO HUNTER: DEADLY SHORES Actie gxn
bra men det skulle vara trevligt om de kunde uppgradera vändramarna och grafiken
Super Tank Rumble कैज़ुअल गेम myxp